Veelgestelde vragen (FAQ)
Bestellen en bezorgen
Jazeker, dat kan alleen op afspraak en bij voorkeur op werkdagen.
Pakketten verzenden wij met DPD. Pallets met DHL. U ontvangt altijd een track and trace code via mail. Geen track and trace code ontvangen? Mail dan naar mail@dekoffiegroothandel.nl
Nee, alleen zakelijke klanten met geldig BTW nummer en KVK nummer.
Garantie
Op elke pagina onderaan staan de algemene voorwaarden om te lezen.
Of lees ze hier
Dat is vervelend en gaan we voor u oplossen. Mail naar mail@dekoffiegroothandel.nl met vermelding van het ordernummer. Benoem de schade en de hoeveelheid. Voeg wat foto’s toe. U kunt ook een WhatsApp bericht sturen. +31617988539
Aanmelden en inloggen
Ga naar aanmelden. Kies onder button Inloggen, wachtwoord vergeten.
Ga naar inloggen op uw pagina, maak een account aan. U krijgt een bevestigingsmail om uw account te activeren. Binnen enkele minuten heeft u een account.
Overige
Die is over het algemeen langer dan 9 maanden. Wilt u de THT datum weten? Bel ons gerust op en wij kijken voor u.
Wij streven naar prijstransparantie en consistente prijzen voor u. Zo zorgen wij voor een duidelijk en stabiel prijsbeleid.
Wij hechten veel waarde aan het opbouwen van langdurige relatie met u.