Veelgestelde vragen (FAQ)

Bestellen en bezorgen

Kan ik ook een bestelling ophalen?

Jazeker, dat kan alleen op afspraak en bij voorkeur op werkdagen.

Welke bezorgopties zijn er?

Pakketten verzenden wij met DPD. Pallets met DHL. U ontvangt altijd een track and trace code via mail. Geen track and trace code ontvangen? Mail dan naar mail@dekoffiegroothandel.nl

Kan ik als particuliere klant bestellen?

Nee, alleen zakelijke klanten met geldig BTW nummer en KVK nummer.

Garantie

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Op elke pagina onderaan staan de algemene voorwaarden om te lezen.
Of lees ze hier

Mijn product is beschadigd of stuk gegaan, en nu?

Dat is vervelend en gaan we voor u oplossen. Mail naar mail@dekoffiegroothandel.nl met vermelding van het ordernummer. Benoem de schade en de hoeveelheid. Voeg wat foto’s toe. U kunt ook een WhatsApp bericht sturen. +31617988539

Aanmelden en inloggen

Wachtwoord vergeten?

Ga naar aanmelden. Kies onder button Inloggen, wachtwoord vergeten.

Hoe kan ik inloggen en of aanmelden?

Ga naar inloggen op uw pagina, maak een account aan. U krijgt een bevestigingsmail om uw account te activeren. Binnen enkele minuten heeft u een account.

Overige

Wat is de THT / houdbaarheid van de producten?

Die is over het algemeen langer dan 9 maanden. Wilt u de THT datum weten? Bel ons gerust op en wij kijken voor u.

Waarom heeft dekoffiegroothandel geen aanbiedingen?

Wij streven naar prijstransparantie en consistente prijzen voor u. Zo zorgen wij voor een duidelijk en stabiel prijsbeleid.
Wij hechten veel waarde aan het opbouwen van langdurige relatie met u.

Winkelwagen
Scroll naar boven
Chat openen
1
Hallo
Kunnen we je helpen?